2014. január 3., péntek

5. fejezet~ 'Betéptem'

Utamat a házba vettem, ahol a még dühösebb Bob tartózkodott.
-Cassie..!-sóhajtott egy nagyot. Elég furcsa szemet vetettem rá, hisz ez a 'sóhaj' nyögésnek is könyvelhető. Kezével tovább szorította a jeget szemére.-Elment ?
-Ja...-indultam a hűtőhöz. B tekintete értetlenné vált, s folyton arcomat fürkészte.-Mi az ?
-Az állad.. véres ?-abban a pillanatban a csaphoz rohantam, s az egész arcomat megmostam. Ilyen undorító bandával, életembe nem találkoztam.-Jártok ?
-Mi ?-hangomat magasra vettem.-Az..azzal ? Ezt soha ne merészeld feltételezni rólam !-turkáltam a hűtőbe, ami üres volt.-Nincsen kaja ?
-Azt megyek venni..-majd felállt, -a jéggel együtt- s elment.-Ja, és nézz rá Justinra !

A szobámba sétáltam, de mikor befordultam az ajtón -s mivel szobánk egymással szembe van-, éreztem Justin szemeit fenekemen. Majd lehuppantam az ágyra, s jól gondoltam, mert Bieber tényleg bámult. Megkerestem telefonomat, gondolom felhívom apát, de merülőben volt. Aggódva kezdtem kutatni táskámban,és, mivel nem hordom magammal a töltőt, így rájöttem hogy oda lesz -jó formán- az életem.
-Tudsz vezetni ?-kérdeztem a fél pucér, fekete nadrágos Biebs-t.
-Szerinted ?-emelte meg szemöldökét, hangja még mindig rekedtes volt.
-Amúgy sem tudsz...-vonatkoztattam el karjától.
-Kérd meg Zayn-t !
-Lehet hogy vele jobban járnék !-mentem vissza eredeti helyemre.

Alig két perc után, erős füst csapta meg orromat. Felálltam, ekkor vettem észre hogy Bieber rágyújtott.
-Legalább nyisd ki az ablakot !-förmedtem rá, de megtettem helyette. Elnyomta a csikket, majd telefonját nyomkodta. Az ajtajánál ért utol szava:
-Ha kinyitottad, zárd is be !
-Te vagy közelebb !-hagytam ott.
-Anyádat...-motyogta orra alatt. Már másodjára vette a szájára, amit nem tűrök.
-Nem is ismered őt !-mentem vissza hozzá.
-Leszarom !
-Ha még egyszer a szádra mered venni, akkor...
-Akkor mi lesz ? Nem mintha te ismernéd !-gúnyolt ki. Szíven ütöttek szavai.
-Justin ?-jött egy harmadik személy hangja. Azonnal oda kaptam fejemet. Egy 'cicababa' kurva állt az ajtóba.
-Gyere !-vigyorgott perverzen. A csaj leült mellé majd arcon puszilta.-Te kitakarodhatsz !-tűnt el arcáról oldal vigyora.
Utáltam ezt a gyereket. Embert így gyűlölni nem lehet, ahogy én táplálom ezt iránta. És amit anyámról mondott, hogy nem is ismerem... talán igaza lenne ? Nem Cass, térj magadhoz, ez a segg egy senki, miatta nem fogsz sírni. Miatta soha, de anyám miatt ? Ő hagyott ott, én nem mentem vele, lehet hogy ezek után nem is tekint rám lánya ként. De csak 8 éves voltam.. és... Bieber-nek igaza van. Nem is ismerem őt... És apám ? Ő hova lett ? Egyik napról a másikra bejelenti hogy LA-be utazik,-nélkülem-, és a telefont sem veszi fel. Aggódnom kellene ? Holnap beszélni fogok Bobbal, elvégre ő elég jól ismeri, és hátha hazavisz a töltőmért.

Az ajtót bezárta a csajszi, és rengeteg idő töltöttek ott.
Nem hiszem hogy -azt- csinálták volna, mert Justin karja nem engedte meg, és semmi hang nem szűrődött át.
A bejárati ajtó csapódott, azonnal leszaladtam, már éhes voltam.
-Kajaa..-megtámadtam a szatyrokat.
-Justin ?
-Van nála valami ribanc !
-Szőke hajú ?
-Aha..-rágcsáltam a chipset.
-Ezt vidd fel neki !-a tálcán volt üdítő, gyümölcs, és gyors kaja.
-Kell neki egy kis mozgás ! Hívjuk le !-már épp kiabálni akartam neki.
-Kérlek Cassie !-ment szobájába. Szeme miatt eléggé ki volt.

Felmentem, majd benyitottam, de semmi különöset nem csináltak. A csaj még mindig mellette ült.
-Várj leszedem !-segített ki a szőkeség, majd leraktam a tálcát. Lehet hogy túl gyorsan ítéltem el a ribancot ? Fél szemmel láttam, hogy megcsókolták egymást. Bieber  azonnal felvette azt a 'még többet akarok' fejet. Minél előbb el akartan hagyni a helyet.
-Várj légyszíves !
-Mi van ?-förmedtem a kis csajra.
-Ohh..-meglepődött reagálásomra. Biebs egy 'megmondtam' arcot vágott. Én voltam a téma ?
-A mosdó hol van ?
-Menj el balra, és az utolsó ajtó..
-Köszi !-mondta a maga kényes hangján.

-Én voltam a téma ?-lépkedtem beljebb.
-Nálad van jobb is !-ült az ágy szélére, s úgy próbálta ölébe venni a tálcát. De nem ment neki. Egy darabig élveztem hogy szenved, de belegondolva, hogy majd én takarítsam fel hogyha kiborítsa. Inkább segítettem neki.
-De szóba jöttem !?-raktam elé az ételt. Majd kihúztam a széket, és vele szembe foglaltam helyet.
-Fogjuk rá ! Most már örülsz ?-szemeim ki akartak esni a gyümölcsökre, hisz lent nem ettem olyan sokat, mert Bob mindig adott valami melót. Jóformán, Bieber-nek vett mindent, nekem meg maradtak a chips-ek.-Kell a banán ? Vedd el..-nyúltam volna érte, de magához vette.-Majd a haját megeheted !-kacsintott.
-Dögölj meg !-fontam össze karomat. Nézelődni kezdtem a szobában, s csak ekkor szúrt szemet a süti.

Szó nélkül mentem oda, s vettem egyet.
Elég finomnak tűnt, szóval elcsórtam párat. (Elég sokat).

~1 óra elteltével

Kába voltam, szédültem, egyenesbe nem tudtam menni.
-Berúgtam ?-kérdeztem saját magamtól, majd elvégeztem a rutin tesztet. Becsuktam a szemem, s megpróbáltam úgy megérinteni orromat, de nem sikerült.-Jesszus.. berúgtam.. !-nevettem mint egy dilis.-Óh.. szióka !-kapaszkodtam meg Bieber ajtófélfájába.
Hülyén nézett rám.-Jéé, süti !-nyúltam egyért.
-Ne ne ne ne ne !-kászálódott ki nehezen Justin, majd megfogta karom.-Ettél már belőle ?
-Ne mond el senkinek..-ekkor közel hajoltam hozzá.-.. de igen ettem, és nagyin finom !-kuncogtam.-De pszt !-tettem mutató ujjamat szája elé. Ekkorra már mindkét csuklómat fogta.
-Mennyit ettél ?-borult el arca.
-Olyan.. 6-7 darabot... baj ?
-Tudod ebből elég négyet enned, és már nem élsz ! Ebbe kábító van keverve !
-Én sokkal többet ettem négynél, most meghalok ?-lábaim nem bírták, majdnem összecsuklottam, de Bieber megfogta derekam.
-Állj meg !-fogott egyik karjával, majd nehezen ágyába cipelt.
-Én most betéptem ?-hemperegtem az ágyon, Biebs mellém ült.
-Ja..-nézett rám.
-Fáj a karod ?-mutattam a kötésre.-Én megtudom gyógyítani..
-Hogyan ?-vállába kapaszkodtam, s felhúztam magam füléhez.
-Gyógypuszival !-nevettem, aztán visszafeküdtem.-De nem mond el senkinek !-suttogtam.

Bieber sem bírta tovább, elnevette magát.
-Ennek az ágynak, olyan.. te szaga van !
-Milyen is az a 'szag' ?
-Bieber szag..ilyen finom..!-vigyorogtam. Meglepte válaszom.-A hajad !-meredtem rá.-Olyan dús, és minden egyes alkalommal bele akarok túrni !-vágtam szomorú fejet.
Vigyorogni kezdett, majd fel akart állni.
-Ne menj !-húztam vissza, de olyan lendülettel hogy rám 'esett'. Épp arcom előtt állt meg pár centivel.
-Olyan szép a szemed !-simítottam meg arcát. Gondolkodni is alig tudtam, és magamon kívül voltam. Kezemet tarkójára simítottam, s lassan felkúszott kezem dús hajába. Juss folyton ajkaimat bámulta.
Ujjaimat végigsimítottam felsőtestén -már amennyire tudtam-.
Hirtelen J megszakította ezt a 'pillanatot', s megint az ágy szélére ült.
-Ne !-majd mellé ültem, de oda-vissza billegtem.-Az ajkaid !-hüvelyk ujjammal végigsimítottam rózsaszínes száj vonalát.-Csókolj meg !-súgtam halkan, majd lecsuktam szemeimet, s közelítettem felé.

11 megjegyzés:

  1. Uu, gyorsankövit.*-* Imádom<33

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon tetszik..:D A csaj csak egy 'picit' volt elkábulva.. na mindegy! Justin, csókold meg!*.*♥ Siess!:$

    VálaszTörlés
  3. Íííí CSÓK-CSÓK-CSÓK :$$$$$$ Siess a kövivel :3 <333

    VálaszTörlés
  4. Cassie elég rendesen beállt a sütitől :D csókot!!! Siess kövivel ;)

    VálaszTörlés
  5. Csókot:3 nagyon jó,ma még 1?:3

    VálaszTörlés
  6. Waaa. Nagyon de nagyon gyorsan hozdd a következőt •____•

    VálaszTörlés
  7. AAAAAA URISTEN IMADOM!! LEGYEN CSOK *-----* GYORS KOVIIT!

    VálaszTörlés